Evet arkadaşlar bi önceki konuda Bu yapacağım anlatımın temelini
attık. Şimdi az çok bu işin temelini bilenler için bi geliştirme,
Bilmeyenler içinde temel atma icraatinde bulunucaz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İlk adım;
K_NPC Bytype & K_NPCPOS TrapNumber > EVENT Bağlantıları
Vereceğim bu Bytype ve TrapNumberlar ile 1 Zoneye 1 Den fazla NPC
ekleyebileceksiniz. ( Normal anlatımlar sadece 22001 EVENT Numarasına
göredir ve 1 zoneye en fazla 1 NPC ekleyebilirsiniz )
K_NPC - K_NPCPOS - .EVT
ByType - TrapNumber - EVENT NO
Kod:
28 - 1 - 40001
28 - 2 - 40101
28 - 3 - 40201
28 - 4 - 40301
28 - 5 - 40401
31.evt sindeki
Bifrost > Moradon TP NPC Sini inceleyelim;
Bytype 28 Trapnumber 1 uyumlu EVENT 40001
Kod:
EVENT 40001
E SELECT_MSG 18866 80060 20018 22010 20019 22020 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
END
EVENT 22010
E ZONE_CHANGE 21 315 352
END
EVENT 22020
E RETURN
END
18866 : NPC SSID
80060 : Quest_talk_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : (80060 : NPC ye hoşgeldiniz) ][NPC'nin üzerinde yazan yazı..]
20018 : Quest_Menu_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : ( 20018 : Tıkla Moradona ışınla ) ][NPC' deki seçenekler..]
22010 : Kendimiz uydurduğumuz her evt de 1 kere bulunması gereken event numarası
20019 : Quest_Menu_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : ( 20018 : Tıkla Moradona ışınla ) ][NPC' deki seçenekler..]
22020 : Kendimiz uydurduğumuz her evt de 1 kere bulunması gereken event numarası
Yukarıdaki evt de genel olarak bilinmesi gerekenler :
• 20018 e tıklayınca EVENT 22010 u uygular
• 20019a tıklayınca EVENT 22020 yi uygular
• TBL De örneğin 20018 Moradon Gidiş olarak kayıtlı;
• Oyun içinde Moradon Giriş e bastığımızda bizi evt lerden 22010 A ***ürür ve yukarıdaki 22010 bizi '21 315 352' 21=Moradon 315,352 Kordinatına ***ürür.
• 22019da tbl de Return olarak kayıtlı olsun. Return a tıkladığımızda EVENT 22020 uygulanır ve NPC den çıkmış oluruz.
• Altın Kural : evt satırlarında en fazla 22
hane olur ve rakamlar girildikten sonra -1 ler ile 22 ye tamamlanır
yukarıya bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
attık. Şimdi az çok bu işin temelini bilenler için bi geliştirme,
Bilmeyenler içinde temel atma icraatinde bulunucaz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İlk adım;
K_NPC Bytype & K_NPCPOS TrapNumber > EVENT Bağlantıları
Vereceğim bu Bytype ve TrapNumberlar ile 1 Zoneye 1 Den fazla NPC
ekleyebileceksiniz. ( Normal anlatımlar sadece 22001 EVENT Numarasına
göredir ve 1 zoneye en fazla 1 NPC ekleyebilirsiniz )
K_NPC - K_NPCPOS - .EVT
ByType - TrapNumber - EVENT NO
Kod:
28 - 1 - 40001
28 - 2 - 40101
28 - 3 - 40201
28 - 4 - 40301
28 - 5 - 40401
31.evt sindeki
Bifrost > Moradon TP NPC Sini inceleyelim;
Bytype 28 Trapnumber 1 uyumlu EVENT 40001
Kod:
EVENT 40001
E SELECT_MSG 18866 80060 20018 22010 20019 22020 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
END
EVENT 22010
E ZONE_CHANGE 21 315 352
END
EVENT 22020
E RETURN
END
18866 : NPC SSID
80060 : Quest_talk_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : (80060 : NPC ye hoşgeldiniz) ][NPC'nin üzerinde yazan yazı..]
20018 : Quest_Menu_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : ( 20018 : Tıkla Moradona ışınla ) ][NPC' deki seçenekler..]
22010 : Kendimiz uydurduğumuz her evt de 1 kere bulunması gereken event numarası
20019 : Quest_Menu_us.tbl de bulunan değer [ Örneğin : ( 20018 : Tıkla Moradona ışınla ) ][NPC' deki seçenekler..]
22020 : Kendimiz uydurduğumuz her evt de 1 kere bulunması gereken event numarası
Yukarıdaki evt de genel olarak bilinmesi gerekenler :
• 20018 e tıklayınca EVENT 22010 u uygular
• 20019a tıklayınca EVENT 22020 yi uygular
• TBL De örneğin 20018 Moradon Gidiş olarak kayıtlı;
• Oyun içinde Moradon Giriş e bastığımızda bizi evt lerden 22010 A ***ürür ve yukarıdaki 22010 bizi '21 315 352' 21=Moradon 315,352 Kordinatına ***ürür.
• 22019da tbl de Return olarak kayıtlı olsun. Return a tıkladığımızda EVENT 22020 uygulanır ve NPC den çıkmış oluruz.
• Altın Kural : evt satırlarında en fazla 22
hane olur ve rakamlar girildikten sonra -1 ler ile 22 ye tamamlanır
yukarıya bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.