Örnek: Iron Impact (+0) Kodu 146210000
Bu İtemin İconunu Bulurken Ui Klasörüne Girip
Başına itemicon yazdıktan sonra su şekilde devam edicez;
itemicon_1_4621_00_0 yani item kodunu ayırırken 1-4621-00-0 olarak ayırıcaz sondaki 0 ı kullanmıyoruz...
Gelelim Hangi Skill Hangi Fx i Kullanıyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Tbl EDitor Yardımıyla Skil_magic_main_us Tablesini açıyoruz Altta Resimde Göründüğü gibi 12. Satırdaki Numarayı alıyoruz.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
12. Satırda Yazan Numarayı Fx.Tbl de Aratıyoruz Karşımıza Çıkan Satırda O skilin Fx Klasöründe Hangi Dosyayı Kullandığı Çıkıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Arattığımızda Fx Klasöründe Hemen Bulabiliriz Aradığımız Dosyayı..
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bu Konuyu Anlatmamın Sebebi 1 Skil
ÇAlışmıyor Die Veya 1 İtem Görünmüyor die Komple Client İndirmeye Gerek
Kalmasın Die Umarım Faydalı Olur...
Bu İtemin İconunu Bulurken Ui Klasörüne Girip
Başına itemicon yazdıktan sonra su şekilde devam edicez;
itemicon_1_4621_00_0 yani item kodunu ayırırken 1-4621-00-0 olarak ayırıcaz sondaki 0 ı kullanmıyoruz...
Gelelim Hangi Skill Hangi Fx i Kullanıyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Tbl EDitor Yardımıyla Skil_magic_main_us Tablesini açıyoruz Altta Resimde Göründüğü gibi 12. Satırdaki Numarayı alıyoruz.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
12. Satırda Yazan Numarayı Fx.Tbl de Aratıyoruz Karşımıza Çıkan Satırda O skilin Fx Klasöründe Hangi Dosyayı Kullandığı Çıkıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Arattığımızda Fx Klasöründe Hemen Bulabiliriz Aradığımız Dosyayı..
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bu Konuyu Anlatmamın Sebebi 1 Skil
ÇAlışmıyor Die Veya 1 İtem Görünmüyor die Komple Client İndirmeye Gerek
Kalmasın Die Umarım Faydalı Olur...