Geride bıraktığımız hafta sonu çocuklarıyla birlikte vakit geçirmek için gittiği bir mekanda bikinili fotoğrafları çekilen Tuba Ünsal, ertesi gün gazetelere yansıyan bu halini görünce büyük bir şok yaşadı. Gördükleri karşısında oldukça şaşıran Ünsal, hemen telefona sarılarak kızı Sare’ye yüzme öğretmek amacıyla gittiği işletmeyi aradı ancak aldığı cevaplar hiç de beklediği gibi olmadı. Yaptığı konuşmaları mağduriyetini anlatmak adına sosyal medya hesabından takipçileriyle paylaşan Tuba Ünsal özel hayatına tecavüz olarak nitelendirdiği bu durum karşısında tepkisini bakın nasıl göstermiş.
Hafta sonu çocuklarımı Etiler’deki Aqua Tots adında bir yere yüzme dersine götürdüm. Burası bir binanın zemin katına yerleşik kapalı bir havuz, aslında küçücük bir yer. Bizden başka birkaç kişi daha orada çocuklarını yüzdürüyordu.
Ertesi gün gazeteleri açınca ne göreyim! Çarşaf çarşaf, arkadan önden çekilmiş bikinili fotoğraflarım basılmış! Hemen mekan arayıp yöneticisiyle görüşmek istdedim. Beklentim beni çok üzen bu saygısızlığı yapan kişilere erişebilmem için bana yardımcı olmalarıydı. Mekanın sahibi olduğunu söyleyen hanımefendiye bu garip durumu ve yaşadığım şoku anlattım. Ne duygularımı anlamaya çalıştı, ne öfkemi dindirmeme yardımcı oldu… Bunu kimin yapmış olabileceğini araştırmasını rica ettim. Bana döneceğini söyledi ama 5 saat arayan soran olmayınca, yeniden aradım. Aramızda şöyle bir konuşma geçti:
-Merhaba Tuba ben aramadınız beni
- Evet çok yoğundum arayamadım
-!!
- Konuyu araştırdım. Ama kimin çektiğini bulmamız mümkün değil. Zaten orada kamera sistemimiz de yok.
- Ben sizden saatlerdir cevap bekliyorum, ilgilenmiyorsunuz. 5 saat sonra ben sizi arıyorum, hiçbir işe yaramayan bir cevap veriyorsunuz. Siz olayın ne anlama geldiğğinin farkında değil misiniz? Bu nasıl bir kriz yönetimidir? Siz bir müşterinizi mağdur etmiş bir işletme olarak hiçbir sorumluluk hissetmiyor musunuz?
- 5 saat olmadı 4 saat oldu hanımefendi, yoğunum dedim size.
- Ha pardon 4 saat makul bir süre mi? Bu kadar saat ne yaptınız bu konuyla ilgili?
-Avukata sordum bize dava açabilir misiniz diye açamazmışsınız! Bizim bir hatamız yok, bu konuyla ilgili sorumluluk hissetmiyorum sadece üzüldüğümü söyleyebilirim.
- Bırakın mağdur edilmiş bir kadın olmamı bir iletişimci olarak tavrınız ve kriz çözme yönteminiz çok yanlış. Bu nasıl vurdum duymaz bir tavır? Bunca saat sadece kendini sıyırmak için avukatına mı danışır bir işletme? Sabah sizi aradığımda bu konuyu araştırmanızı, yoksa başkaları mağdur diye çevremdeki insanlara yaşadığı har şeyi paylaşacağım dedim. Bu benim özel alanıma tecavüzdür, evimin salonunda çekilmemden farkı yok, dedim. Hiç bir değeri yok bu söylediklerimin? Bakın yarım saatlik ders diliminde benimle birlikte iki aile ve sizinle çalışanlar vardı orada. Biraz emek verip arasanız bunu yapanın kim olduğunu bulabilirsiniz. En azından müşterilerinizden biri mi yoksa çalışanlarınızdan biri mi, bunu anlayabilirsiniz! Sizinle çalışan biri yaptıysa bu asla kabul edilemez bir hareket! Başka insanların da başına gelmesini istemiyorsanız bunu yapanı bulmanız gerekir.
- Kimseyi arayıp da siz mi çektiniz diyemem!
- Peki yarım saatlik yüzme dersine bu kadar astronomik ücret ödediğimiz bir yerde bana güvenliğimiz ve özelimizle ilgili neyin garantisini vereceksiniz?
- Bir sürü ünlü geliyor ama onlar hafta içi geliyor…
- Ha öyle mi? Yani hafta sonu gelenler izinsiz fotoğraflarının çekilmesini göze alarak gelmeli, öyle mi? Peki ya yarın öbür gün çocuklarımın soyunma odasında görüntüleri çekilirse?
-Yapabileceğim herhangi bir şey olamaz!
Kelimesi kelimesine aktardım. Keşke kayıt olsaydı da dinletebilseydim size, vurdum duymazlığa şaşırırdınız.
Böylesine sorumsuz ve ilgisiz bir işletme ve sahibesiyle yaşadıklarımdan sonra ben çocuklarını bir daha asla bu güvenliği soru işareti olan sorumsuz mekana götürmem.
Bilin ki, Aqua Tots denilen bu mekanda her türlü mahremimize tecavüz edilebilir ve üstelik bununla ilgili işletme olarak hiçbir sorumluluk almayacaklar, size yardımcı olmayacaklardır.
Yaşadığım bu tuhaf olayı sizinle paylaşmak ve sizleri de uyarmak istedim. Böylesi her işletme, özellikle de konu çocuklar olduğunda çok daha özenli, tedbirli, hepsinden önemlisi, sorumlu davranmalı. Mutsuz bir müşterisiyle samimi bir tavırla, içtenlikle ve gerçekten de yardımcı olmak amacıyla yakından ilgilenmeli. Bu konu insan ilişkilerinde olduğu kadar kurumsal ilişkilerde de çok önemli. Gereken yere ulaşması dileğiyle…
Ertesi gün gazeteleri açınca ne göreyim! Çarşaf çarşaf, arkadan önden çekilmiş bikinili fotoğraflarım basılmış! Hemen mekan arayıp yöneticisiyle görüşmek istdedim. Beklentim beni çok üzen bu saygısızlığı yapan kişilere erişebilmem için bana yardımcı olmalarıydı. Mekanın sahibi olduğunu söyleyen hanımefendiye bu garip durumu ve yaşadığım şoku anlattım. Ne duygularımı anlamaya çalıştı, ne öfkemi dindirmeme yardımcı oldu… Bunu kimin yapmış olabileceğini araştırmasını rica ettim. Bana döneceğini söyledi ama 5 saat arayan soran olmayınca, yeniden aradım. Aramızda şöyle bir konuşma geçti:
-Merhaba Tuba ben aramadınız beni
- Evet çok yoğundum arayamadım
-!!
- Konuyu araştırdım. Ama kimin çektiğini bulmamız mümkün değil. Zaten orada kamera sistemimiz de yok.
- Ben sizden saatlerdir cevap bekliyorum, ilgilenmiyorsunuz. 5 saat sonra ben sizi arıyorum, hiçbir işe yaramayan bir cevap veriyorsunuz. Siz olayın ne anlama geldiğğinin farkında değil misiniz? Bu nasıl bir kriz yönetimidir? Siz bir müşterinizi mağdur etmiş bir işletme olarak hiçbir sorumluluk hissetmiyor musunuz?
- Ha pardon 4 saat makul bir süre mi? Bu kadar saat ne yaptınız bu konuyla ilgili?
-Avukata sordum bize dava açabilir misiniz diye açamazmışsınız! Bizim bir hatamız yok, bu konuyla ilgili sorumluluk hissetmiyorum sadece üzüldüğümü söyleyebilirim.
- Bırakın mağdur edilmiş bir kadın olmamı bir iletişimci olarak tavrınız ve kriz çözme yönteminiz çok yanlış. Bu nasıl vurdum duymaz bir tavır? Bunca saat sadece kendini sıyırmak için avukatına mı danışır bir işletme? Sabah sizi aradığımda bu konuyu araştırmanızı, yoksa başkaları mağdur diye çevremdeki insanlara yaşadığı har şeyi paylaşacağım dedim. Bu benim özel alanıma tecavüzdür, evimin salonunda çekilmemden farkı yok, dedim. Hiç bir değeri yok bu söylediklerimin? Bakın yarım saatlik ders diliminde benimle birlikte iki aile ve sizinle çalışanlar vardı orada. Biraz emek verip arasanız bunu yapanın kim olduğunu bulabilirsiniz. En azından müşterilerinizden biri mi yoksa çalışanlarınızdan biri mi, bunu anlayabilirsiniz! Sizinle çalışan biri yaptıysa bu asla kabul edilemez bir hareket! Başka insanların da başına gelmesini istemiyorsanız bunu yapanı bulmanız gerekir.
- Kimseyi arayıp da siz mi çektiniz diyemem!
- Peki yarım saatlik yüzme dersine bu kadar astronomik ücret ödediğimiz bir yerde bana güvenliğimiz ve özelimizle ilgili neyin garantisini vereceksiniz?
- Bir sürü ünlü geliyor ama onlar hafta içi geliyor…
- Ha öyle mi? Yani hafta sonu gelenler izinsiz fotoğraflarının çekilmesini göze alarak gelmeli, öyle mi? Peki ya yarın öbür gün çocuklarımın soyunma odasında görüntüleri çekilirse?
-Yapabileceğim herhangi bir şey olamaz!
Kelimesi kelimesine aktardım. Keşke kayıt olsaydı da dinletebilseydim size, vurdum duymazlığa şaşırırdınız.
Böylesine sorumsuz ve ilgisiz bir işletme ve sahibesiyle yaşadıklarımdan sonra ben çocuklarını bir daha asla bu güvenliği soru işareti olan sorumsuz mekana götürmem.
Bilin ki, Aqua Tots denilen bu mekanda her türlü mahremimize tecavüz edilebilir ve üstelik bununla ilgili işletme olarak hiçbir sorumluluk almayacaklar, size yardımcı olmayacaklardır.
Yaşadığım bu tuhaf olayı sizinle paylaşmak ve sizleri de uyarmak istedim. Böylesi her işletme, özellikle de konu çocuklar olduğunda çok daha özenli, tedbirli, hepsinden önemlisi, sorumlu davranmalı. Mutsuz bir müşterisiyle samimi bir tavırla, içtenlikle ve gerçekten de yardımcı olmak amacıyla yakından ilgilenmeli. Bu konu insan ilişkilerinde olduğu kadar kurumsal ilişkilerde de çok önemli. Gereken yere ulaşması dileğiyle…