Fonksiyonlar/Komutlar
Bilmeniz gereken
temel seyler :
A : IF / Check fonksiyonları icin kullaniliyor
E :
Event fonksiyonları icin kullaniliyor
; Açımlama için kullaniliyor -
Örnek: E RUN_EVENT 10601 ; Buraya
notlar yazabilirsiniz..
-1 : kullanilmayan bosluklar icin yazilir,
gerekli alanlardan birini kullanmadiysaniz -1 yazmaniz gerekiyor. - Örnek
E SELECT_MSG komutunu kullanirken 22 tane deger girmemiz sart.. fakat
diyelim ki biz asagidaki gibi 16 tane deger girdik, geri kalan 6 deger icin 6
tane -1 yazmak zorundayiz.
E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001
42020 60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1
-1
(Search yapip CHECK_CLASS yaparsaniz asagida da ornek var.)
-
EVT Komutları her zaman büyük harfle yazılır.
Alıntı:
Event Fonksiyonları ROB_EXAM GIVE_ITEM_INPUT_COUNT ROB_ITEM_INPUT_COUNT OPEN_INPUT_COUNT LOG_OLYMPIC_ACCOUNT CHECK_OLYMPIC_ACCOUNT MOVE_MIDDLE_STATUE GIVE_LOGTIME_ITEM CHECK_LOGTIME_ACCOUNT GIVE_KJWAR_ITEM CHECK_KJWAR_ACCOUNT CHECK_PCBANG_OWNER GIVE_PCBANG_ITEM CHECK_PCBANG_ITEM SHOW_PCBANG_ITEM CHANGE_MANNER EMIGRATION_ACCEPT STATE_CHANGE ZONE_CHANGE_PARTY ROB_ALLITEM_PARTY SEND_WEBPAGE_ADDRESS CHANGE_NAME STAT_POINT_FREE SKILL_POINT_FREE CHANGE_LOYALTY ZONE_CHANGE_CLAN ROLL_DICE CHANGE_POSITION PROMOTE_KNIGHT DESTROY_ITEM EXP_CHANGE LEVEL_UP STAT_POINT_DISTRIBUTE SKILL_POINT_DISTRIBUTE PROMOTE_USER_NOVICE ZONE_CHANGE KISS_USER RUN_EXCHANGE GIVE_PROMOTION_QUEST PROMOTE_USER SAVE_EVENT GIVE_PPCARD_ITEM RETURN REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD REQUEST_REWARD ROB_NOAH SAVE_COM_EVENT LOG_COUPON_ITEM GIVE_NOAH OPEN_EDITBOX ROB_ITEM GIVE_ITEM RUN_EVENT SELECT_MSG SAY IF Fonksiyonları(Birseyleri kontrol etmek icin kullanılan fonksiyonlar) CHECK_BEEF_ROAST_NO_VICTORY CHECK_BEEF_ROAST_ELMORAD_VICTORY CHECK_BEEF_ROAST_KARUS_VICTORY CHECK_EXAM_COUNT CHECK_WEIGHT_INPUT_COUNT CHECK_EXIST_ITEM_INPUT_COUNT CHECK_INPUT_COUNT CHECK_MIDDLE_STATUE_NOCAPTURE CHECK_MIDDLE_STATUE_CAPTURE CHECK_CLAN_RANKING CHECK_LOYALTY_RANK CHECK_LOYALTY_RANK_MONTHLY CHECK_EMPTY_SLOT CHECK_STAT_TOTAL CHECK_SKILL_TOTAL CHECK_NO_CASTLE CHECK_CASTLE CHECK_MONSTER_CHALLENGE_USERCOUNT CHECK_MONSTER_CHALLENGE_TIME CHECK_MANNER CHECK_NO_CLAN CHECK_CLAN CHECK_DICE CHECK_KNIGHT CHECK_CLAN_GRADE CHECK_NO_CHIEF CHECK_CHIEF CHECK_LOYALTY CHECK_NOCLASS CHECK_ITEMCHANGE_NUM CHECK_EXCHANGE CHECK_PROMOTION_ELIGIBLE CHECK_EXIST_EVENT CHECK_NOEXIST_EVENT CHECK_NOEXIST_ITEM_OR CHECK_NOEXIST_ITEM_AND CHECK_EXIST_ITEM_OR CHECK_EXIST_ITEM_AND CHECK_PPCARD_TYPE CHECK_PPCARD_SERIAL CHECK_NATION CHECK_NOAH EXIST_COM_EVENT NOEXIST_COM_EVENT HOWMUCH_ITEM CHECK_LV RAND CHECK_EDITBOX CHECK_WEIGHT CHECK_CLASS CHECK_NOEXIST_ITEM CHECK_EXIST_ITEM CHECK_SKILL_POINT CHECK_OVER_WEIGHT CHECK_UNDER_WEIGHT |
Fonksiyon
Aciklamalari
Aciklamalari
ROLL_DICE
Tam anlami zar
atmadir, rastgele seyler icin kullanılır.
Kullanım: E ROLL_DICE 20 ; 20 deger
icin zar atar rastgele birini secer (1-20), Daha sonra gerekli bilgiyi
alacaksiniz..
CHANGE_MANNER
Manner point eklemek ya da
silmek icin kullanilir.
Kullanim: E CHANGE_MANNER 10000 ; 10,000 Manner point
verir
E CHANGE_MANNER -10000 ; 10,000 Manner point
siler
ZONE_CHANGE_PARTY
Partinizdeki herkesi bir zone'a
isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_PARTY 21 350 350 ;
Partinizi Moradondaki, 350 350 koordinatlarina isinlar. (Zone ID, X,
Y)
SEND_WEBPAGE_ADDRESS
'Web_address_us.tbl'sinde
belirtilen site adresini oyun ici browser'da acar. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanm: E SEND_WEBPAGE_ADDRESS 4 ; Web_Address_us.tbl dosyasindaki
4. satirdaki siteyi acar, birinci kolon satirlari gosteriyor. (1 2 3 diye
gider)
CHANGE_NAME
Name Change Scroll icin kullanilir, oyun
ici ncs.
Kullanim: E CHANGE_NAME ; Kullanim icin prosedurler bolumunzde
'CHANGE_NEW_ID' adli prosedur olmasi
gerekir.
STAT_POINT_FREE
Karakterinizi restat
yapar.
Kullanim: E STAT_POINT_FREE
;
SKILL_POINT_FREE
Karakterinizi reskill
yapar.
Kullanım: E SKILL_POINT_FREE ;
CHANGE_LOYALTY
NP
eklemek ya da silmek icin kullanilir
Kullanim: E CHANGE_LOYALTY 500 ;
Karakterinize 500 np ekler.
CHANGE_LOYALTY -500 ; Karakterinizden 500 np
siler.
ZONE_CHANGE_CLAN
Claninizdaki herkesi bir zone'a
isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_CLAN 21 350 350 ;
Clano Moradon'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters : Zone
ID, X, Y.
CHANGE_POSITION
Key Gorevi NPC'leri icin
kullanilir, NPC yerini degistirir. Not: Sadece NPC'nize TrapNumbers sutununu
ayarlarsaniz calisir.
Kullanim: E CHANGE_POSITION ; Yapmaniz gerke tek sey
bu, npc'yi K_NPCPOS'daki bir sonraki TrapNumber'a
isinlar.
PROMOTE_KNIGHT
Claninizin rutbesini artirmak icin
kullanilir (Yani Brain of Centaur'u npcye verdigimizde knights
olmamiz)
Kullanım: E
PROMOTE_KNIGHT
EXP_CHANGE
Karakterinize exp vermek icin
kullanilir
Kullanım: E EXP_CHANGE 500 ; Karaktere 500 EXP
verir.
LEVEL_UP
Karaktere level atlattirir.
Kullanım: E
LEVEL_UP ;
PROMOTE_USER_NOVICE
Level 10 skilleri actirmada
kullanilir.
Kullanım: E PROMOTE_USER_NOVICE ;
ZONE_CHANGE
Karakteri farkli bir zone'a isinlamada
kullanilir..
Kullanım: E ZONE_CHANGE 21 350 350 ; Karakteri Moradona'a
isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters: Zone ID, X, Y
KISS_USER
NPC sizi oper ve size Kiss Item
verir
Kullanım: E KISS_USER ;
RUN_EXCHANGE
Item
kirdirmada kullanilir (Database'deki ITEM_EXCHANGE tablosu)
Kullanım: E
RUN_EXCHANGE 36300 ; 36300 - ITEM_EXCHANGE tablosundaki index
numarasi
GIVE_PROMOTION_QUEST
Master Gorevleriniz icin
gorev verir
Kullanım: E GIVE_PROMOTION_QUEST ;
SAVE_EVENT
Gorev bilgisini database'e kaydeder, gorevin
yapilip yapilmadigini kontrol eder.
Kullanım: E SAVE_EVENT QuestNumber
0/1/2
ornek:
E SAVE_EVENT 30 1 ; Quest 30'u aldiginizi fakat
tamamlamadiginizi belirtmek icin kullanilir.
E SAVE_EVENT 30 2 ; Gorevi
bitirince bi daha yapamayacaginizi belirtmek icin
kullanilir.
EQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD
NP siralamasi
odulunuz icin size cash verir.
Kullanım: E
REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD
ROB_NOAH
Karakterinizden noah
alir.
Kullanım: E ROB_NOAH 15000 ; Karakterden 15,000 noah
alir.
ROB_ITEM
Karakterinizden itemi alir.
Kullanım: E
ROB_ITEM ItemID ; ornek : E ROB_ITEM
10100000
GIVE_ITEM
Belirtilen itemi size
verir.
Kullanım: E GIVE_ITEM ItemID ; ornek: E GIVE_ITEM 10100000
1
RUN_EVENT
RUN_EVENT evente baska bir event baglamak icin
kullanilir, asagida daha detayli bilgi goreceksiniz. [i]
Kullanım:[i] E
RUN_EVENT 30601
IF / Check
Fonksiyonlari
Fonksiyonlari
CHECK_EMPTY_SLOT
Inventory'de
bos yer olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: E CHECK_EMPTY_SLOT 0 ;
Inventory'nin full olup olmadigini kontrol
eder.
En son PaTroN_KoRaY tarafından Cuma 12 Haz. - 9:05:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi